Росія рекордно скоротить інвестиції у найбільші залізничні проєкти.


Інвестиції в найбільші російські залізничні проєкти зменшаться вп’ятеро через борги Російської залізниці (РЖД). Зокрема, витрати на модернізацію Байкало-Амурської магістралі та Транссибірської магістралі скоротяться до $720 млн (75 млрд рублів), а витрати на розвиток підходів до портів будуть практично заморожені.
Програма інвестицій транспортної монополії буде скорочена на 37% в 2025 році, з капітальних витрат у розмірі 12 млрд доларів (1,3 трлн рублів) до 8 млрд доларів (834 млрд рублів), передача протіка розвиток компанії.
Основними проблемами для РЖД є борг та високі відсоткові ставки. Заборгованість РЖД на середину 2024 року досягла 24 млрд доларів (2,54 трлн рублів), а до 2025 року цей борг може зрости до 37 млрд доларів (3,9 трлн рублів).
В 2023 році РЖД буде витрачати 6,62 млрд доларів (688 млрд рублів) на обслуговування боргу, що майже вшестеро перевищує показник 2023 року, а прибуток компанії може скоротитися вдвічі до 780 млн доларів (81,6 млрд рублів).
Крім того, РЖД має проблему з персоналом - не вистачає складачів поїздів, оглядачів вагонів та монтерів колії. РЖД потрібно підвищувати зарплати, але на ці цілі виділено лише 190 млн доларів (20 млрд рублів), що є уп'ятеро менше, ніж потрібно.
Читайте також
- Google інвестує в ШІ-креатив: Veo 3 створює відео з діалогами та звуковими ефектами
- Без них за кермо не можна: що має бути у багажнику кожного водія
- Робота за кордоном та пенсія: що змінилося для українців у 2025 році
- Водіям показали ціни на бензин, дизель та автогаз у різних областях: скільки коштують у Харкові та Дніпрі
- Виплати за травень добігають кінця: ПФУ поділився важливою інформацією з українцями
- В Україні оновили ціни на сало, хліб та бекон: у яких супермаркетах дешевше