Нова пошта скасувала плату за одну із послуг після підвищення тарифів.


Зміни в політиці повернення посилок компанією "Нова пошта"
Українська компанія "Нова пошта" оголосила про нові правила повернення посилок. Тепер клієнти зможуть повертати посилки без додаткових витрат, якщо одержувач відмовляється забрати їх або товар не підійшов до покупця. Раніше за ці операції стягувалась комісія у розмірі 0,5% від вартості посилки, але тепер ця плата буде скасована. Це полегшить повернення для користувачів "Нової пошти" і стане особливо корисним для клієнтів інтернет-магазинів. За даними компанії, щомісяця приблизно 1,3 мільйонів посилок повертаються відправникам, а витрати на ці операції складали 9,4 мільйона гривень.
Підвищення тарифів на доставку
Це нововведення відбувається на фоні підвищення тарифів на доставку, яке "Нова пошта" запровадила з 1 жовтня. Середня вартість послуг збільшилася на приблизно 10 гривень за відправку.
Читайте також
- Від 35 гривень за літр: водіям показали ціни на бензин, дизель та автогаз на Київщині на початку тижня
- OpenAI домінує на корпоративному ринку штучного інтелекту
- Експорт нафти: Росія обходить санкції через Індонезію
- Азійські валюти: нова мета інвесторів на тлі послаблення долара
- Земля для учасників бойових дій: процедура отримання та обмеження воєнного стану
- Офіційно: РФ визнали винною у збитті літака рейсу "MH17" у Донецькій області